Návod na podání reklamace:

  1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či PDF a vyplňte ho.
  2. Vytiskněte formulář a podepište.
  3. Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat zboží, které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku.
  4. Odešlete na naši adresu – klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-). Adresa je: Sagita Trade s.r.o., Mělice 64, 535 01 Přelouč, [email protected], tel.: 776 025 160

 
Vyřízení vaší reklamace

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce nebo dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), kteří k tomu vydají své písemné stanovisko.
Pokud reklamaci uznají, zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů, (peníze nevracíme složenkou).

Loading...