Návod na podání reklamace:

  1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či PDF a vyplňte ho.
  2. Vytiskněte formulář a podepište.
  3. Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat zboží, které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku.
  4. Odešlete na naši adresu – klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-). Adresa je: Sagita Trade s.r.o., Mělice 64, 535 01 Přelouč, [email protected], tel.: 776 025 160

 
Vyřízení vaší reklamace

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce nebo dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), kteří k tomu vydají své písemné stanovisko.
Pokud reklamaci uznají, zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů, (peníze nevracíme složenkou).

Hodnocení obchodu

Rychlost dodání, cena, ochotná komunikace.
Pečeť ověřeno zákazníky

Lenka K. 11.04.2025

5.005.005.005.005.00
Rychlé vyřízení
Když je potřeba poradí po telefonu. Super
Pečeť ověřeno zákazníky

Martin C. 01.04.2025

5.005.005.005.005.00
Okamžitá reakce na řešení tech. problémů.
Obchod reaguje okamžitě na moje dotazy, technicky na úrovni. Děkuji
Pečeť ověřeno zákazníky

Jaroslav B. 16.03.2025

5.005.005.005.005.00
S rychlostí, ochotou a osobním přístupem obchodu jsem maximálně spokojený. Tento obchod jednoznačně doporučuji.
Pečeť ověřeno zákazníky

Michal B. 21.01.2025

5.005.005.005.005.00
Loading...